Post

Optimizare Facebook

 Multi clienti m-au intrevat de faptul daca Facebook ii ajuta cu ceva avand in vedere nisa in care ei isi desfasoara activitatea.
Sa incepem prin a inventa niste nume fictive pentru ca d-voastra sa puteti prinde esentialul.
Mihai are o firma de print carti de vizita de lux in orasul Bucuresti si vrea sa aiba mai multi clienti de pe Facebook. el se gandeste ca pe Facebook toti ce intra cauta doar divertisment sau cum este acum la moda(nu stiu daca mai este atunci cand veti citi acest articol) magazinul de haine online.
 Mihai m-a intrebat daca el poate avea clienti fiind ajutat de o campanie pe Facebook.
Eu i-am propus lui Mihai ca mai intai sa ma lase sa-i realizez o pagina Facebook mai diferita de restul, cu un site flash integrat unde oricine poate vedea un catalog sau datele firmei precum si portofoliul. Astfel utilizatorul Facebook nu este nevoit sa faca o calatorie prea lunga prin Facebook apoi prin site pentru a vedea despre ce este vorba.
Mihai are acum o pagina Facebook ca la carte, numai gata de folosit.
Din cauza ca Mihai are un site mai nou nu poate sa iasa inainte cu o pagina Facebook ce are ca fani prietenii lui si ai mei asa ca i-am propus sa imi dea 50$ sa-i fac 3000 de fani Facebook cu conturi reale.
Mihai a fost incantat de acest numar de fani si mi-a dat acei bani iar in cateva zile pagina lui avea 3489 de fani Facebook.
Revenind la intrebarea principala a acestui articol "cine este interesat de carti de vizita de lux pe Facebook" va voi spune urmatoarele:
-i-am propus lui Mihai sa aiba foarte mare grija cu ceea ce scrie pe pagina Facebook pentru ca targetul lui sunt persoanele business
-i-am spus sa nu inceapa o campanie de promovare prin Facebook ads pentru ca aceste persoane nu vor sesiza reclama lui intr-un mod placut si va arunca banii degeaba
I-am propus lui Mihai sa inceapa sa scrie despre istoria cartilor de vizita si nu numai intr-un stil "stiati ca?!", astfel foarte multa lume fiind interesata de pagina lui de Facebook.
Facand acest lucru Mihai s-a documentat bine si a trecut la diverse discutii despre obiceiurile stravechi de fabricare a hartiei si nu numai.
Acum Mihai are 12000 de abonati la pagina lui de Facebook(fani facebook)
Acesta este un pas in optimizarea paginii Facebook.
Nu trebuie sa publicati aiureli din lumea mondena sau ce melodie tampita va place d-voastra pentru ca eu nu sunt interesat sa va dau like pentru asa ceva!

Super si la obiect. Cum fac sa va contactez pentru a obtine o oferta personalizata?
sheromania@gmail.com

Multumesc anticipat!

interesant

banner

Advertiser

Doresti sa iti promovam pagina Facebook pentru a avea mai multi fani Facebook, ca mai apoi acestia sa devina vizitatori a-i site-ului tau sau eventuali clienti ai serviciilor tale?
Vrei ca numarul de 100 de fani Facebook sa se transforme in 100k fani Facebook:

Publisher

Vrei sa castigi bani din Facebook? Vrei sa iti rotunjesti veniturile foarte usor cu Facebook? Incepe sa castigi bani prin cel mai avansat sistem romanesc dedicat in totalitate activitatii romanilor pe Facebook.

Cuvinte cautate